donderdag, juni 6

Gesprek met een kleurkijker!


Een aura. Iedereen heeft er weleens van gehoord. Maar wat is het nu eigenlijk?! En wat kun je ermee? Daarvoor ging ik op onderzoek uit. Na wat websites op internet afgezocht te hebben kwam ik uit bij een vrouw (wil liever anoniem blijven) die zegt dat ze aura's van andere mensen kan zien.


Nogal sceptisch over het hele verhaal ging ik een gesprek aan met haar. De vrouw vertelden mij dat ieder levend wezens op deze aarde een aura om zich heeft. Ieder mens zou een aura's kunnen zien, als dit getraind zou worden. De kleuren hangen af van de persoon en zijn omstandigheden. De vrouw waar ik mee sprak noemt zichzelf een aura-genezer. Dat wil zeggen dat ze aan de hand van een aura kan zien of iemand ziek is ja of nee. En wat hem of haar dan mankeert. 

Bewijs van het bestaan van aura's is er maar weinig. Een aura zou een elektronisch veld zijn om een persoon heen. Echter, met natuurkundig meetapparatuur is nog nooit aangetoond dat dit veld er ook daadwerkelijk is. Ook zouden er speciale aurafoto's gemaakt kunnen worden. Maar ook hiervan is nooit vastgesteld of ze echt zijn. 

Dusja, wat moet je hier nu weer van vinden?! Ik ben, ondanks het gesprek, nog steeds niet overtuigd. Graag hoor ik wat jullie hiervan vinden? Geloven jullie erin of juist helemaal niet? Of kun je zelf aura's zien?

Btw: Op internet vond ik ook nog deze grappige test. Altijd leuk om eens te doen. Mijn uitkomst was groen; gedreven, competitief, een beetje jaloers. Ik ben opzoek naar balans in mijn leven en vind dit meestal ook. Wat is die van jou?!


Omdat het zien van aura's en het zijn van een aura-genezer voor veel mensen nog steeds iets 'aparts' is wil deze vrouw liever anoniem blijven. Ook al weet haar directe omgeving wel van haar 'gave'. "Wanneer iets eenmaal op internet staat, krijg je het er nooit meer vanaf". En gelijk heeft ze, daarom respecteer ik haar keuze. 

3 opmerkingen:

  1. Leuk Nady !! Mijn aura is rood:

    The purpose of your life: embracing all the wonders of the life, lots of travels, and tons of adventures

    Weet ik dat ook weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Nady! Ik was rood. Ben het met je eens over de kracht van wit. Leuke foto trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen