maandag, juni 17

Kleurrijke ik!

Misschien dat jullie het al wel wisten of niet. Maar dit blog is voor een schoolopdracht. En leuk als school is, mag je natuurlijk niet alleen maar bloggen over wat jij leuk vindt. Er zitten ook weer opdrachten in de opdracht. Snap je het nog? En één van deze opdrachten is het maken van een statieportret? Een wat?!! Ja ja, een statieportret. De bedoeling. Vang het onderwerp van je blog in 1 foto! Poe poe, makkelijk was dat niet. Maar naar mijn mening wel gelukt.




Op de foto zie je mij. Of ja, mijn mond. Waarom? Heel simpel, ik kan heel veel praten. Daarnaast blaas ik met mijn mond de bellen. De bellen staan voor de kleur die in mij zit en via deze blog eruit blaas, richting jullie. Bellen hebben ook altijd mooie kleuren en veranderen continu. Op de achtergrond zie je bloemen en planten. Omdat ik van mezelf al een erg druk persoon ben vind ik het heerlijk om in de rustige natuur te zijn. Hier word ik kalm van. 

Dat was dus de uitleg van mijn statieportret. Wat vinden jullie ervan? Ik hoor het graag.

1 opmerking:

  1. Mooi! Ik vind 'm ook goed gelukt. Precies zoals ik het me voorgesteld had.

    BeantwoordenVerwijderen