zaterdag, mei 25

Legendarische dag in mei!

Piep piep piep, de wekker. Met tegenzin open ik voorzichtig mijn ogen. Een schok! Zonnestralen door de gordijnen. Opstaan is ineens veel minder erg. Positiever kan mijn dag niet beginnen. Wie had dat nog verwacht?! Vooral na gister. De koudste 24 mei ooit. Van dat gegeven hebben verschillende merken ook gebruik gemaakt! Meerdere inhakers op het koude weer werden gister gepubliceerd. Door deze inhakers werd mijn dag die gister, in tegenstelling tot vandaag, zo kleurloos begon, toch nog wat kleurrijker.

Unox pakte groots uit gister. Ze hebben niet alleen een leuke inhaker bedacht, maar hem ook daadwerkelijk tot uitvoering gebracht. Op het strand van Scheveningen plaatste Unox een echte koek & zopie kraam. Hier deelden zij gratis erwtensoep, handschoenen en mutsen uit. 


Zoals ik al zei was Unox niet de enigste. Gister vlogen de inhakers over het internet. TicTac, Venz en Praxis verbeelden het weer en leggen nogmaals de nadruk op het รณ zo slechte 'lente'weer. Maar Heineken, Nuon en Grolsch doen het anders!

Mijn favoriet is toch Unox. Waarom? Het bleef hier niet alleen bij een plaatje. Door daadwerkelijk een kraam op 't strand te plaatsen en hier de hele dag gratis producten uit te delen krijgen de mensen het echte Unox-gevoel. 

Ken je nog andere inhakers op het koude lente weer?! Ik hoor het graag. En vertel je me ook even wat jou favoriet is en waarom?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten